حضور دستگاه های امدادی در 9 نقطه برف گیر

به گزارش دیتاپد، رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: با حضور دستگاه های امدادی در 9 نقطه برف گیر استان آماده ایم خدماتی را به رانندگان ارائه دهیم.

حضور دستگاه های امدادی در 9 نقطه برف گیر

به گزارش خبرنگاران از اصفهان اصغر زارع رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما اقدامات طرح زمستانی سال 1400 با هماهنگی دستگاه های امدادی به مرحله اجرا در خواهد آمد.

او گفت: برابر سال های قبل تیم های دستگاه های امدادی در 9 نقطه برف گیر استان در طول طرح زمستانی استقرار خواهند داشت که با تمهیدات اجرا شده انشاءالله بتوانیم در نقاط ودستگاه های امدادی در 9 نقطه برف گیر برف گیر خدماتی را به رانندگان ارائه دهیم.

زارع در انتها به رانندگان توصیه کرد: در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی راه ها و آمادگی لازم رانندگان برای رانندگی در این شرایط رعایت فاصله طولی هنگام رانندگی در شرایط خاص زمستانی، همراه داشتن تجهیزات زمستانی هنگام رانندگی در فصل زمستان از قبیل زنجیر چرخ، برف پاکن، اطمینان از سالم بودن سیستم گرمایشی و تهویه خودرو ها به جهت جلوگیری از بخار زدگی شیشه خودرو و کاهش دید راننده، رانندگان آسیب ها و خطرات حاشیه شهر ها و نکات قابل توجه را مد نظر داشته باشند و عدم استفاده از تلفن همراه حین رانندگی و توجه کامل به جلو هنگام رانندگی داشته باشند.

ی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 آذر 1400 بروزرسانی: 26 آذر 1400 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 2047

به "حضور دستگاه های امدادی در 9 نقطه برف گیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور دستگاه های امدادی در 9 نقطه برف گیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید