حسینی: خودمان را فریب نمی دهیم و در پی آغاز خوب در لیگ هستیم، به قرعه سخت و آسان اعتقاد ندارم

به گزارش دیتاپد، سرمربی تیم پیکان ابراز امیدواری کرد تیمش شروعی خوب در رقابت هاى لیگ برتر بیست و یکم داشته باشد.

حسینی: خودمان را فریب نمی دهیم و در پی آغاز خوب در لیگ هستیم، به قرعه سخت و آسان اعتقاد ندارم

به گزارش خبرنگاران، مجتبی حسینی در گفت وگو با روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی پیکان، درباره قرعه کشی رقابت های لیگ برتر گفت: شخصاً به قرعه سخت و آسان اعتقاد ندارم. لیگ برتر دوره ای برگزار می گردد و شما در طول فصل باید با همه تیم ها بازی کنید و در این شرایط باید تیم تان به مقدار ای آماده باشد که مقابل هر حریفی برترین عملکرد خود را ارائه بدهد. این قرعه را به فال نیک می گیریم و امیدواریم از آغاز تا انتها مسابقات لیگ برترین عملکرد را داشته باشیم.

وی درباره اینکه گفته می گردد قرعه پیکان آسان است و شرایط برای موفقیت این تیم در هفته های ابتدایی مهیا شده، تاکید نمود: اعتقادم بر این است همه بازی ها در لیگ برتر سختی های خاص خودش را دارد. اینکه بگوییم بازی های راحتی در مقطعی از لیگ داریم، فریب خودمان است و نمی توانیم چنین حرفی بزنیم. باید آنقدر قدرتمند باشیم که مقابل هر تیمی شرایط را به سود خودمان تغییر بدهیم و نگاه کردن به نام حریفان در مسابقاتی که دوره ای برگزار می گردد کمکى نمى کند.

سرمربی پیکان درباره اینکه در هفته های ابتدایی لیگ مقابل نفت مسجدسلیمان، ذوب آهن و تراکتور سه تیم سابق خودش قرار می گیرد، گفت: در هیچ مسابقه ای انگیزه شخصی ندارم و روحیاتم هرگز اینطور نیست که وقتی از یک تیم رفتم، تیمم را برای خودم به زمین بفرستم. موفقیت تیم و مجموعه پیکان در فصل جاری از هر چیزی مهم تر است؛ البته که این موضوعات حاشیه ای کار را سخت تر می نماید و شاید به همین دلیل است که می گویم کارمان در مسابقات هرگز راحت نیست.

حسینی درباره پیش بینی اش از نتایج پیکان در لیگ برتر بیست و یکم اسم کرد: تیم خوبی داریم و تمرینات و شرایط خوبی را هم رقم زده ایم. با وجود بودجه محدودی که داشتیم بازیکنان جوان و خوبی را به خدمت گرفتیم. تعدادی از نفرات گذشته هم حفظ شدند و در کل با کوشش هایی که مدیریت باشگاه و همکارانم در کادرفنی انجام داده اند، توانستیم تا اینجا فرایند صعودی مناسبی را در امر سخت افزاری و فنی ایجاد کنیم. امیدواریم در آغاز رقابت ها هم با قدرت ظاهر شویم و نتایج دلخواه مان را به دست بیاوریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 مهر 1400 بروزرسانی: 29 مهر 1400 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 1982

به "حسینی: خودمان را فریب نمی دهیم و در پی آغاز خوب در لیگ هستیم، به قرعه سخت و آسان اعتقاد ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسینی: خودمان را فریب نمی دهیم و در پی آغاز خوب در لیگ هستیم، به قرعه سخت و آسان اعتقاد ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید