حریف ترامپ در فینال: نفر اول اسنوکر دنیا را تحت فشار قرار دادم

به گزارش دیتاپد، جک لیسوفسکی پس از شکست در فینال مسابقات اسنوکر گرندپری مقابل جاد ترامپ گفت: می توانستم احساس کنم که ترامپ را در بازی تحت فشار قرار داده بودم.

حریف ترامپ در فینال: نفر اول اسنوکر دنیا را تحت فشار قرار دادم

به گزارش خبرنگاران، دیشب (یکشنبه) فینال مسابقات اسنوکر گرندپری برگزار گردید. در این مسابقات جک لیسوفسکی و جاد ترامپ به مصاف هم رفتند که در آخر مرد شماره یک اسنوکر دنیا پیروز شد با نتیجه 10 بر 7 به پیروزی برسد و قهرمان این رقابت ها گردد. پیروزی ترامپ در حالی بود که حریفش در رده 15 بهترین اسنوکربازان دنیا قرار داشت.

جک لیسوفسکی پس از شکست در این رقابت اظهار کرد: می توانستم احساس کنم که ترامپ را در بازی تحت فشار قرار داده بودم. این یک هفته برای من شگفت انگیز بود. فقط می خواهم از مردم در اینستاگرام و توییتر تشکر کنم چرا که طی این مدت از مردم پیغام های بسیار خوبی دریافت نموده ام که تا به امروز سابقه نداشته است.

او اضافه کرد: به ترامپ هم تبریک می گویم. من امشب بهترین بازی خود را برابر ترامپ انجام دادم اما او فقط ایستادگی کرد.

جاد ترامپ مرد شماره یک اسنوکر دنیا هم بعد از این مسابقه گفت: این بازی در خاتمه بسیار شگفت انگیز بود و معتقدم که من و جک می توانیم در فینال های بیشتری به رقابت بپردازیم.

به دلیل شیوع کرونا در ماه های اخیر، مارشال آره نا میزبان ثابت مسابقات اسنوکر بود. تمام کادر مسابقات سعی داشتند که مسابقات بدون هیچ مشکل و با تمامی پروتکل های بهداشتی برگزار گردد. نفر اول اسنوکر دنیا از همه کارکنانی که شرایط مسابقات را فراهم کردند، تشکر فروان کرد. او گفت: من می خواهم از همه کسانی که در دنیای اسنوکر کار شگفت انگیزی انجام داده اند تشکر کنم. سال سختی بود اما من فکر می کنم بازیکنان خیلی خوب با آن برخورد نموده و کارهای اجرا شده در پشت صحنه باعث شد باخیال راحت کار خود را انجام دهیم.

این مسابقات میان 32 نفر برتر رنکینگ حرفه ای ها در یک فصل گذشته در مارشال آره نا در میلتون کینز برگزار گردید. مجموع جوایز این مسابقات 380 هزار پوند بود که جاد ترامپ با قهرمانی در این رقابت ها مبلغ 100 هزار پوند پاداش گرفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 بهمن 1399 بروزرسانی: 14 بهمن 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 1565

به "حریف ترامپ در فینال: نفر اول اسنوکر دنیا را تحت فشار قرار دادم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حریف ترامپ در فینال: نفر اول اسنوکر دنیا را تحت فشار قرار دادم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید