ثبت بیشترین تردد جاده ای بین ساعات 18 تا 19 ، هشت جاده مسدود است

به گزارش دیتاپد، مدیر مرکز مدیریت راههای کشور با اشاره به ترافیک سنگین در آزادراه تهران - پردیس حدفاصل تونل شماره یک تا تونل شماره چهار، از بروز ترافیک سنگین در محور قدیم تهران - بومهن محدوده پل جاجرود اطلاع داد.

ثبت بیشترین تردد جاده ای بین ساعات 18 تا 19 ، هشت جاده مسدود است

به گزارش خبرنگاران، علی اکبر آشوری در مصاحبه با فارس درباره آخرین شرایط ترافیکی جاده های کشور ، بیان نمود: طبق اطلاعات 2300 دستگاه سامانه ترددشمار برخط و بیش از 800 دستگاه دوربین نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده های کشور باز است و تردد در آن ها به روال عادی جریان دارد.

تردد روان در جاده های تهران-شمال

وی درباره شرایط تردد خودرو جاده های تهران-شمال بیان نمود: در حال حاضر در راستا رفت و برگشت آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت همچنین محورهای هراز، فیروزکوه و کندوان تردد روان است.

ترافیک سنگین در بعضی مقاطع آزادراه تهران-پردیس و محور قدیم تهران-بومهن

مدیر مرکز مدیریت راههای کشور با اشاره به ترافیک سنگین در آزادراه تهران - پردیس حدفاصل تونل شماره یک تا تونل شماره چهار، از بروز ترافیک سنگین در محور قدیم تهران - بومهن محدوده پل جاجرود اطلاع داد.

آشوری درباره شرایط جوی جاده ها گفت: در حال حاضر در محورهای بین شهری بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم.

ترافیک سنگین در بعضی مقاطع آزادراه کرج-قزوین-کرج و آزادراه کرج-تهران

وی با اشاره به بروز ترافیک سنگین در آزادراه کرج-قزوین حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا مهرویلا، از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج محدوده گلشهر و پل فردیس و ترافیک سنگین در آزادراه کرج - تهران محدوده پیکان شهر اطلاع داد.

ثبت بیشترین تردد جاده ای بین ساعات 18 تا 19

مدیر مرکز مدیریت راههای کشور اظهار کرد: کل تردد ثبت شده در شبانه روز گذشته در جاده ها بر اساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد تعداد 2288 دستگاه ترددشمار فعال در محورهای برون شهری، نسبت به روز قبل 2 درصد افزایش نشان می دهد، در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 15.2 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 18 تا 19 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شد.

هشت جاده مسدود است

آشوری با اشاره به انسداد هشت جاده به دلیل کاهش ایمنی در راستا اظهار کرد: در حال حاضر جاده شهداد-نهبندان ، جاده پونل-خلخال، جاده قزوین-همدان در کیلومتر 110، محور دوآب - بلده در استان مازندران، محور رامیان-اولنگ-شاهرود در استان های گلستان و سمنان، محور فرعی شمشک-دیزین، محور رباط پشت بادام - بیاضه در استان یزد و محور خرم آباد-پل دختر، به دلیل کاهش ایمنی در راستا، مسدود است.

آزادراه کرج-تهران-کرج پرترافیک ترین جاده کشور در شبانه روز گذشته

وی توضیح داد: در شبانه روز گذشته بیشترین تردد جاده ای در آزادراه کرج-تهران با 140 هزار تردد، آزادراه تهران-کرج با 129 هزار تردد و آزادراه کرج-قزوین با 122 هزار تردد ثبت شد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 6 تیر 1400 بروزرسانی: 6 تیر 1400 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 1826

به "ثبت بیشترین تردد جاده ای بین ساعات 18 تا 19 ، هشت جاده مسدود است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت بیشترین تردد جاده ای بین ساعات 18 تا 19 ، هشت جاده مسدود است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید