تیراندازی پلیس به دعوا برسر جای پارک سرانجام داد

به گزارش دیتاپد، چهار شرور که بر سر جای پارک خودرو با یکدیگر درگیر شده و اقدام به تخریب خودروهای یکدیگر نموده بودند، با شلیک تیرهوایی پلیس دستگیر شدند.

تیراندازی پلیس به دعوا برسر جای پارک سرانجام داد

به گزارش خبرنگاران، دو روز پیش وقوع یک فقره درگیری و نزاع شدید و تخریب خودروها که منجر به برهم خوردن نظم عمومی و و حشت شهروندان هم شده بود به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع داده شد که درپی آن عوامل کلانتری جوادیه تهرانپارس به محل اعزام شدند.

با حضور ماموران در محل مشاهده شد که چهار جوان با سر و صدا و عربده کشی نظم عمومی را برهم زده و در حال تخریب خودرو های یکدیگر هستند که به همین دلیل ماموران وارد عمل شده و در گام نخست با هشدار از این افراد خواستند که دست از نزاع بردارند اما در ادامه با توجه به اینکه چهار جوان توجهی به فرمان پلیس نکردند، عوامل کلانتری اقدام به شلیک چندین تیرهوایی در این منطقه نموده و هرچهار متهم را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

با انتقال طرفین نزاع به کلانتری معین شد که این افراد جزو اراذل و اوباش سابقه دار هستند و دلیل اولیه درگیریشان دعوا بر سرجای پارک بوده است که این دعوا دنباله دار شده و آنان اقدام به تخریب خودروهای یکدیگر نیز کردند.

مرکز اطلاع رسانی پلیس پیشگیری تهران بزرگ با تایید این خبر اظهار داشت که برای هر چهار متهم دستگیر شده پرونده ای تشکیل و این افراد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 555

به "تیراندازی پلیس به دعوا برسر جای پارک سرانجام داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیراندازی پلیس به دعوا برسر جای پارک سرانجام داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید