تیراندازی با کمان قهرمانی آسیا، صعود هر 4 کماندار کشورمان به دور دوم مسابقات حذفی ریکرو

به گزارش دیتاپد، در ادامه مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی آسیا در تایلند، در دور نخست حذفی، کمانداران کشورمان در ماده ریکرو به مصاف حریفان خود رفتند.

تیراندازی با کمان قهرمانی آسیا، صعود هر 4 کماندار کشورمان به دور دوم مسابقات حذفی ریکرو

از سفر با تور سریلانکا تابستان به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، در ادامه مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی آسیا در تایلند، در دور نخست حذفی، کمانداران کشورمان در ماده ریکرو به مصاف حریفان خود رفتند.

امین پیرعلی در دور نخست مسابقات حذفی با نتیجه 6 بر 5 مقابل نماینده فیلیپین به فزونی رسید و راهی دور بعدی بازی ها شد. وی در دور دوم باید با کمانداری از تاجیکستان ملاقات کند.

رضا شبانی در دور نخست مسابقات حذفی با نتیجه 6 بر صفر مقابل نماینده ترکمنستان به فزونی رسید و راهی دور بعدی بازی ها شد. وی در دور بعدی به مصاف کمانداری از ویتنام می رود.

صادق اشرفی در دور نخست مسابقات جام حذفی با نتیجه 6 بر 2 مقابل نماینده عربستان به فزونی رسید و راهی دور بعدی بازی ها شد. وی در دور دوم باید به مصاف نماینده مالزی برود.

میلاد وزیری در دور نخست مسابقات جام حذفی با نتیجه 6 بر 2 مقابل نماینده نپال به پیروزی رسید و به دور دوم مسابقات راه یافت. وی در دور دوم باید به مصاف نماینده مغولستان برود.

منبع: تسنیم
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 785

به "تیراندازی با کمان قهرمانی آسیا، صعود هر 4 کماندار کشورمان به دور دوم مسابقات حذفی ریکرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیراندازی با کمان قهرمانی آسیا، صعود هر 4 کماندار کشورمان به دور دوم مسابقات حذفی ریکرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید