تکمیل راه آهن خرم آباد هزار میلیارد اعتبار احتیاج دارد

به گزارش دیتاپد، به گزارش خبرنگاران، احمد مرادپور شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت پروژه راه آهن دورود- خرم آباد گفت: تاکنون 400 میلیارد تومان در این پروژه هزینه شده است و سال جاری هم هنوز برای این پروژه اعتبار نداده اند.

تکمیل راه آهن خرم آباد هزار میلیارد اعتبار احتیاج دارد

وی با بیان اینکه این پروژه اعتباری برای تملک اراضی ندارد، توضیح داد: از دیگر مسائل این پروژه، تغییر در سیستم کاری و مدیریتی قرارگاه خاتم است که پیمانکاری راه آهن دورود- خرم آباد را به عهده دارد.

پروژه راه آهن خرم آباد 36 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان با تاکید بر اینکه پیش بینی من این است که در مجموع پروژه راه آهن با 1500 تا 1600 میلیارد تومان اعتبار جمع بندی گردد که تا کنون 400 میلیارد تومان در آن هزینه شده است، اضافه نمود: پروژه راه آهن خرم آباد 36 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مرادپور با اشاره به اینکه باید آنالیز گردد که اعتبار پروژه چگونه تامین گردد، این پروژه احتیاج به یک محل و ردیف اعتباری ویژه دارد، ادامه داد: حقوق کارگران این پروژه نیز تا برج 6 پرداخت شده است؛ با مسئولان اداره کار نیز صحبت شده مابقی طلب آن ها پرداخت گردد و فعلا کارگران مشغول کار باشند.

وی یادآور شد: کارگران این پروژه فصلی و کارگاهی هستند و هر زمانی کارگاه فعال باشد هستند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان با تاکید بر اینکه بیشتر باید کوشش کنیم اعتبار خوبی برای پروژه مذکور دست و پا کنیم، اضافه نمود: اگر بخواهیم اعتباری را تهیه کنیم حداقل هزار میلیارد تومان احتیاج است.

قول داده اند آزادراه خرم آباد- اراک در محدوده لرستان تا عید افتتاح گردد

مرادپور همچنین در خصوص وضعیت پروژه آزادراه خرم آباد- اراک گفت: قسمتی از این پروژه که در لرستان است را پیگیر هستیم، قول داده اند تا عید این قسمت از پروژه را افتتاح نمایند.

وی با بیان اینکه این پروژه نیز به مشکل اعتباری خورده است، توضیح داد: قول داده اند پروژه در محدوده لرستان افتتاح گردد اما در جریان بازدیدی که داشتم بعید می دانم به افتتاح برسد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان یادآور شد: به خاطر سردسیر بودن منطقه، پروژه کُند پیش رفته است، در حال حاضر آزادراه خرم آباد- اراک در محدوده لرستان از لحاظ فیزیکی 90 درصد پیشرفت دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 132

به "تکمیل راه آهن خرم آباد هزار میلیارد اعتبار احتیاج دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکمیل راه آهن خرم آباد هزار میلیارد اعتبار احتیاج دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید