تکلیف برگزاری آزمون های جامع علوم پایه و پیش کارورزی تعیین شد خبرنگاران

به گزارش دیتاپد، معاون آموزشی وزارت بهداشت با ارسال نامه ای به معاونان آموزشی دو دانشگاه و فرمانده مدیریت کرونا در تهران، تکلیف برگزاری آزمون جامع علوم پایه و پیش کارورزی را معین کرد.

تکلیف برگزاری آزمون های جامع علوم پایه و پیش کارورزی تعیین شد خبرنگاران

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، علی اکبر حق دوست معاون آموزشی وزارت بهداشت با ارسال نامه ای خطاب به دو معاون آموزشی، سهراب پور معاون آموزشی دانشکاه علوم پزشکی تهران، ثمینی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد و علیرضا زالی فرمانده مدیریت کرونا در کلان شهر تهران گفت که آزمون های جامع علوم پایه و پیش کارورزی در موعد مقرر برگزار خواهد شد.

در این نامه آمده است: این معاونت به جد اهتمام به حفظ سلامت دانشجویان را داشته و در صورت اعلام خطر توسط ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، قطعا برنامه های خود را طبق مصوبات تغییر خواهد داد؛ اما با توجه به رصد شرایط موجود به نظر می رسد با رعایت حداکثری پروتکل ها، خطر شرکت در امتحان قابل توجه نیست.

به همین دلیل مدیریت شده است که دانشجویان برای شرکت در امتحان حداقل مسافرت بین شهری را داشته و شیوه برگزاری با رعایت پروتکل ها باشد تا سلامت دانشجویان به بهترین شکل ممکن حفظ گردد.

متاسفانه در دو هفته گذشته فضاسازی انجام شده در فضای مجازی نشان می دهد که دغدغه اصلی گروهی از معترضین لغو کامل امتحان به بهانه ترس از کرونا است و لذا انتظار می رود همه افراد دلسوز و دغدغه مند آموزش کوشش نمایند تا دانشجویان را توجیه نمایند که عوارض تاخیر و یا حذف امتحانات جامع در این شرایط، بسیار سنگین تر بوده و همه موظف هستیم اجرای قوانین و مقرارت آموزشی را محترم بشماریم.

اعمال تغییر در برنامه اصلی آموزش که ما ه ها قبل مشخص شده در آخرین روزها، باعث اغتشاش و بی ثباتی مدیریت آموزش و القای این مفهوم می گردد که با فضاسازی می توان برنامه ها را تغییر داد که قطعا این پیغام بسیار منفی است و نباید اجازه چنین اثرگذاری را فراهم آورد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 فروردین 1400 بروزرسانی: 21 فروردین 1400 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 1698

به "تکلیف برگزاری آزمون های جامع علوم پایه و پیش کارورزی تعیین شد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکلیف برگزاری آزمون های جامع علوم پایه و پیش کارورزی تعیین شد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید