توقیف دو کشتی ماهیگیری کره شمالی توسط نیروهای مرزبانی روسیه

به گزارش دیتاپد، نیروهای نظامی کنترل مرزی سرویس امنیت فدرال روسیه دو کشتی ماهیگیری کره شمالی و خدمه آنها که در آب های دریای ژاپن در حال ماهیگیری غیرقانونی بوده و در جریان بازرسی به نیروهای مرزبانی روسیه حمله کردند را توقیف کردند.

توقیف دو کشتی ماهیگیری کره شمالی توسط نیروهای مرزبانی روسیه

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری نووستی، دفتر مطبوعاتی نیروهای کنترل مرزی سرویس امنیت فدرال روسیه در منطقه پری مارسکوی بیان کرد، روز سه شنبه خدمه یک کشتی ماهیگیری متعلق به کره شمالی در آب های دریای ژاپن، در جریان اقدامات بازرسی، به نیروهای مرزبانی روسی حمله کردند که در جریان آن، سه تن از نیروهای مرزبانی روسیه به شدت زخمی شدند.

این حادثه در منطقه سواحل کیتو-یاماتو در منطقه منحصراً مالی روسیه در سواحل دریای ژاپن اتفاق افتاده و در جریان آن نیروهای مرزبانی روسیه دو کشتی لنج و یازده دستگاه موتور سیکلت که مشغول ماهیگیری غیرقانونی بودند را شناسایی کردند. یکی از کشتی های کره شمالی 21 خدمه و کشتی ماهیگیری دوم 45 نفر خدمه داشت که به اعضای گروه بازرسی نیروهای مرزبانی روسیه حمله کردند.

پس از آن معین شد که نیروهای سرویس امنیت فدرال دو کشتی ماهیگیری کره شمالی به همراه 80 خدمه آن که همگی شهروندان این کشور هستند را بازداشت نموده است. شب گذشته نیروهای مرزبانی روسیه کشتی های بازداشت شده کره شمالی را به بندر منتقل کردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 400

به "توقیف دو کشتی ماهیگیری کره شمالی توسط نیروهای مرزبانی روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توقیف دو کشتی ماهیگیری کره شمالی توسط نیروهای مرزبانی روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید