توزیع برق استان سمنان 47 طرح افتتاحی در هفته دولت دارد

به گزارش دیتاپد، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: 47 طرح مربوط به شرکت توزیع برق استان با صرف هزینه 488 میلیارد و 200 میلیون ریال در 6 محور به بهره برداری می رسد.

توزیع برق استان سمنان 47 طرح افتتاحی در هفته دولت دارد

سیدمحمد حسینی نژاد گفت:طرح احداث ساختمان و تجهیز الکتریکی پست زمینی گلشهر با مبلغ 20 میلیارد ریال، طرح توسعه شبکه فشار میانه و احداث سه دستگاه پست هوایی در ضلع جنوب روستای خیرآباد با اعتبار هفت میلیارد ریال و طرح اصلاح و بهینه سازی شبکه روشنایی معابر شهرک صنعتی سمنان با مبلغ 12 میلیارد ریال، از جمله طرح های قابل افتتاح در سمنان است.

وی اضافه کرد: طرح توسعه شبکه برای تامین برق مسکن مهر لجران 72 واحدی با اعتبار سه میلیارد و 134 میلیون ریال، طرح احداث شبکه توزیع و نصب پست هوایی در روستا و شهرک فند با مبلغ 13 میلیارد و 700 میلیون ریال، طرح توسعه و اصلاح شبکه و 2 ایستگاه هوایی روستاهای شه سفید، ناروهه، احمدآباد و مسکن مهر با اعتبار 31 میلیارد و 514 میلیون ریال و طرح بهینه سازی شبکه و پست هوایی روستاهای کوشک پایین و قاطول و بلوار نه حصار با مبلغ 12 میلیارد و 858 میلیون ریال، در لیست طرح های افتتاحی شهرستان گرمسار قرار دارند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان یادآور شد: همزمان با هفته دولت هفت طرح عمرانی برق رسانی با اعتباری بالغ بر 165 میلیارد و 827 میلیون ریال در شهرستان شاهرود بهره برداری می گردد.

خبرنگاران سمنان سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 شهریور 1401 بروزرسانی: 4 شهریور 1401 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 2280

به "توزیع برق استان سمنان 47 طرح افتتاحی در هفته دولت دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع برق استان سمنان 47 طرح افتتاحی در هفته دولت دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید