تهیه زمین برای ساخت 236هزار واحد مسکن ملی

به گزارش دیتاپد، سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به گزارش وزارت راه و شهرسازی در مورد ساخت مسکن ملی و تکمیل مسکن مهر در جلسه این کمیسیون از تهیه زمین برای شروع ساخت 236هزار واحد مسکونی در قالب مسکن ملی و تکمیل حدود 144هزار واحد مسکن مهر اطلاع داد.

تهیه زمین برای ساخت 236هزار واحد مسکن ملی

جهت دریافت خدمات پتینه سقف منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

صدیف بدری اعلام کرد: طبق گزارش وزارت راه و شهرسازی در مورد مسکن ملی و تکمیل مسکن مهر ساخت 400 هزار واحد مسکونی که دولت در سال 98 و 99 در برنامه دارد، در قالب اقدام ملی مسکن و فروش اقساطی پنج ساله اجرایی خواهد شد. زمین مورد احتیاج برای ساخت حدود 236 هزار واحد تهیه شده است و برای الباقی نیز زمین در حال تهیه شدن است. ثبت نام به وسیله سامانه در چندین استان صورت گرفته است. این طرح در قالب اجرای قانون تامین مسکن برای اقشار کم درآمد جامعه مصوب سال 86 به اجرا در آمده است.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به برنامه وزارت راه و شهرسازی برای تکمیل مسکن مهر اعلام کرد: تعدادی از مسکن های مهر تا آخر سال جاری تکمیل خواهند شد و مابقی نیز تا آخر خرداد 99 تکمیل می شوند. تا به امروز حدود 144 هزار واحد مسکونی تکمیل شده و در شرف تحویل به متقاضیان است. حدود 70 هزار واحد نیز عملیات ساختمانی آنان نیمه تمام است. برای مسکن مهر در شهرهای جدید مانند پرند و پردیس و هشتگرد اقدامات خوبی صورت گرفته و اغلب مشکلاتشان مرتفع شده است.

منبع خبر: اقتصاد آنلاین

منبع: ساختمانچی
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 808

به "تهیه زمین برای ساخت 236هزار واحد مسکن ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهیه زمین برای ساخت 236هزار واحد مسکن ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید