تست کرونای 4 بازیکن تولوز مثبت اعلام شد

به گزارش دیتاپد، چهار بازیکن تیم فوتبال تولوز فرانسه هم به ویروس کرونا مبتلا شدند.

تست کرونای 4 بازیکن تولوز مثبت اعلام شد

به گزارش خبرنگاران، باشگاه تولوز بعدازظهر امروز (سه شنبه) خاطرنشان کرد نتایج تست کرونای چهار بازیکن تیم اصلی این باشگاه مثبت بوده است. این تست روز گذشته از بازیکنان و اعضای کادرفنی این تیم پیش از شروع اردوی پیش فصل گرفته شده بود.

پاتریک فلامانت، پزشک تیم فوتبال تولوز در این خصوص گفت: پس از آزمایشات بیولوژیکی اجرا شده توسط آزمایشگاه و دریافت نتایج آن، اولین اقدامات برای قرنطینه این چهار بازیکن اجرا شده است. گام دوم این است که 6 روز صبر کنیم و سپس کلیه بازیکنان و اعضای تیم باید دوباره تست بدهند. اقدامات پیشگیرانه و فاصله گذاری اجتماعی هم در باشگاه به اجرا درخواهد آمد. تماس فیزیکی بازیکنان در داخل و خارج از زمین با یکدیگر ممنوع خواهد بود.

تولوز به همراه آمیا، دو تیمی هستند که در پی مختومه اعلام شدن لوشامپیونه فرانسه در نتیجه شیوع ویروس کرونا، به دسته پایین تر سقوط کردند. مجمع عمومی لیگ فوتبال فرانسه، امروز (سه شنبه) برگزار گردید و نمایندگان باشگاه های حاضر در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی فرانسه با اکثریت آرا (75 درصد آرا)، رأی به برگزاری مسابقات فصل آینده لوشامپیونه با حضور 20 تیم دادند. به این ترتیب تیم های آمیا و تولوز به دسته پایین تر سقوط می نمایند و فصل آینده باید در لیگ دسته دوم فرانسه بازی نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 1254

به "تست کرونای 4 بازیکن تولوز مثبت اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تست کرونای 4 بازیکن تولوز مثبت اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید