ترامپ به جای اهدای کوپن غذا، معامله شخصی نموده است

به گزارش دیتاپد، ایسنا نوشت: رهبران دموکرات مجلس نمایندگان و سنای کنگره آمریکا دونالد ترامپ را از بابت فشار وارد کردن جمهوریخواهان سنا برای گنجاندن بودجه 1.75 میلیارد دلاری بازسازی مقر اف.بی.آی در خیابان پنسیلوانیا در مرکز واشنگتن در بسته پیشنهادی کمکی کروناویروس متهم به معامله شخصی کردند.

ترامپ به جای اهدای کوپن غذا، معامله شخصی نموده است

پایگاه هیل، دموکراتها مظنون هستند به اینکه دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به دنبال این است که با اختصاص این پول به بازسازی این مقر اف.بی.آی، طرحی برای جابجایی ساختمان این مقر و باز شدن فضا برای هتل جدیدی که در ادامه به رقابت با هتل بین المللی ترامپ در همان خیابان خواهد پرداخت، به اجرا در نیاید.

نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در پی نشستی با استیون منوچین، وزیر خزانه داری آمریکا و مارک میدوز، رئیس دفتر کاخ سفید به خبرنگاران گفت: آنها پول برای کوپنهای غذا ندارند اما برای یک ساختمان اف.بی.آی پول دارند تا بتوانند رقابت با هتل رئیس جمهور را تضعیف نمایند.

او بعدتر به خبرنگاران گفت که ترامپ می خواهد ساختمان اف.بی.آی در خیابان پنسیلوانیا را نوسازی کند تا هیچ کس نتواند در خیابانی که هتل بین المللی ترامپ در آن واقع شده است یک هتل بسازد.

چاک شومر، رئیس اقلیت دموکرات سنای آمریکا هم به ترامپ حمله نموده و گفت: آنها توانستند پول کافی به ارزش دو میلیارد دلار را در اقدامی که به نفع هتل ترامپ است به مقر اف.بی.آی اختصاص دهند و آنها می گویند پولی برای کمکهای غذایی ندارند. چه اتفاقی دارد می افتد؟

وی درخصوص سورپرایز یافتن این بند گنجانده شده در طرح پیشنهادی جمهوریخواهان گفت: ما فقط وقتی داشتیم آن را می خواندیم فهمیدیم که این موضوع داخل آن است.

312 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 29 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 1290

به "ترامپ به جای اهدای کوپن غذا، معامله شخصی نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ به جای اهدای کوپن غذا، معامله شخصی نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید