برگزاری جلسه طرح تحول نگهداشت شهر در منطقه 19

به گزارش دیتاپد، خبرگزاری خبرنگاران- جلسه طرح تحول نگهداشت شهر در منطقه 19 با حضور سید مهدی راهنمایی شهردار منطقه، محمد یار محمدی مدیر پروژه، حمید روحانی فرد رئیس اداره فناوری اطلاعات و ارزیابی عملکرد و محمد حسین شیرازی مدیر روابط عمومی اداره کل هماهنگی، نظارت و پیگیری امور منطقه ها برگزار گردید.

برگزاری جلسه طرح تحول نگهداشت شهر در منطقه 19

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، در این جلسه که معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی، معاون خدمات شهری و فضای سبز، شهرداران نواحی و مدیر روابط عمومی منطقه حضور داشتند، سید مهدی راهنمایی شهردار منطقه طرح تحول نگهداشت شهر را فرصتی مناسب برای شناسایی مسائل و برطرف آن ها با هدف افزایش حداکثری رضایتمندی شهروندان دانست و بر مشارکت شهرداران نواحی برای احصاء موارد با دقت هرچه بیشتر تأکید کرد.

او بعلاوه خواهان ارائه راهکارهای پیشنهادی و تداوم جلسات توجیهی به منظور اجرای کیفی و مؤثر این طرح در منطقه 19 شد.

در این جلسه محمد یارمحمدی مدیر پروژه تحول نگهداشت شهر نیز به ابلاغ دو طرح اصلی در مدیریت شهری نو برای شهر اشاره نمود و گفت: یکی از این طرح ها قرار خدمت است که با حضور شهردار تهران در منطقه ها برگزار می گردد. بعلاوه طرح تحول نگهداشت شهر که با هدف ایجاد تحولی نوین در شهرداری و شهر تهران به منطقه ها ابلاغ شده است.

این مسئول آراستگی شهر، افزایش رضایتمندی شهروندان، ارتقاء کیفی سطح خدمات به شهروندان و بکارگیری حداکثری ظرفیت پیمانکاران را از اهداف این طرح مطرح کرد که طی آن موارد براساس پیغام های ثبت شده در سامانه های 137 و 1888، ظرفیت نواحی و نخبگان، معتمدین و شورایاران احصاء می گردد.

یارمحمدی با بیان اینکه این طرح از 8 آبان شروع و در 22 آبان نیز وارد فاز عملیاتی شده است اضافه کرد: برنامه های ارائه شده برای حل مسائل باید واقعی و براساس معرفی ظرفیتها باشد.

او بعلاوه ضمن تشکر از اهمیت و نگاه ویژه شهردار منطقه به این طرح، به ارائه توضیحاتی درخصوص نحوه اجرای طرح و ارزیابی منطقه ها و بعلاوه چگونگی مستند سازی و ارائه گزارش به وسیله روابط عمومی منطقه ها با هماهنگی مرکز ارتباطات پرداخت.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 27 آذر 1400 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 2048

به "برگزاری جلسه طرح تحول نگهداشت شهر در منطقه 19" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری جلسه طرح تحول نگهداشت شهر در منطقه 19"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید