برگزاری آخرین جلسه کارگروه آسیایی پرسپولیس

به گزارش دیتاپد، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، کارگروه تخصصی فینال آسیا امروز سه شنبه به ریاست جعفر سمیعی، مدیرعامل، تشکیل جلسه داد.

برگزاری آخرین جلسه کارگروه آسیایی پرسپولیس

در این نشست، دکتر ابراهیم شکوری، معاون اجرایی باشگاه، حسین علیپور مشاور در امور اداری و پشتیبانی، امیرعلی حسینی مدیر امور بین الملل، محمد امام وردی مدیر امور ورزشی و کاوه علی اسماعیلی، مشاور رسانه ای و ارتباطات و مسئول روابط عمومی باشگاه حضور داشتند.

این جلسه به منظور بررسی اقدامات صورت گرفته و میزان پیشرفت امور بر اساس چک لیست تنظیمی در جلسات قبل، اقداماتی که باید در روزهای آینده انجام شود و بخش هایی که باید عهده دار انجام آن شوند، همچنین پیگیری مواردی که از سوی سرمربی و مدیر تیم مطرح شده است، برگزار گشت.

در ابتدای این جلسه معاون اجرایی باشگاه فهرست و گزارشی از اقدام های صورت گرفته و نهایی شده را قرائت کرد و در ادامه بخش های مختلف گزارشی از عملکردها و اقدامات در حال انجام را به مدیرعامل اعلام کردند.

در پایان این نشست، فهرست اموری که باید تا زمان اعزام و پس از آن در قطر دنبال شود و برنامه مربوط به زمان بندی برنامه ها مشخص و برای ابلاغ به بخش های مختلف و مدیران و معاونان باشگاه آماده شد.

گفتنی است این چهارمین و آخرین جلسه کارگروه آسیایی باشگاه پرسپولیس بود و مسئولان هر بخش باید گزارش نهایی خود را تا قبل از اعزام تیم به دفتر مدیرعامل باشگاه ارائه دهند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 دی 1399 بروزرسانی: 15 دی 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 1514

به "برگزاری آخرین جلسه کارگروه آسیایی پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری آخرین جلسه کارگروه آسیایی پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید