برف راه ارتباطی 50 روستای بویراحمد را مسدود کرد

به گزارش دیتاپد، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به دلیل بارش های شدید برف و باران از دیشب تا کنون راه ارتباطی 50 روستا در مناطق سردسیری استان مسدود است.

برف راه ارتباطی 50 روستای بویراحمد را مسدود کرد

محمد نصیری راد با بیان اینکه بارش برف در مناطق سردسیری استان ادامه دارد، اضافه نمود: احتمال مسدود شدن راه ارتباطی روستا های دیگر نیز وجود دارد.

وی با بیان اینکه این روستا ها در بخش های مارگون، لوداب و پاتاوه قرار دارند، گفت: امیدوارم در کمترین زمان ممکن راه ارتباطی این روستا ها بازگشایی گردد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از مهمترین دلایل بسته بودن راه ارتباطی این روستا ها را خاکی بوده جاده عنوان و توضیح داد: 220 راهدار با 150 خودروی سنگین، نیمه سنگین و سبک در 23 راهدارخانه ثابت و سیار هنگام بارش ها به صورت شبانه روزی مشغول عملیات راهداری و بازگشایی جاده ها هستند.

با بیان اینکه راه های ارتباطی اصلی استان باز و تردد در آنها جریان دارد، بیان نمود: راه ارتباطی یاسوج ـ چرام به دلیل بارش برف و یخبندان مسدود شده و هم اکنون نیز بارش برف در این محور ادامه دارد به گونه ای که امکان تردد با زنجیر چرخ هم ممکن نیست.

لازم به ذکر است که طبق گزارش مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد عمق برف در محور یاسوج- چرام محدوده جوخونه 50 سانتی متر، منطقه کاکان 45 سانتی متر، مارگون 40 سانتی متر، شبلیز 40 سانتی متر، محور یاسوج- شیراز محدوده گردنه مله شوره 30 سانتی متر، محور یاسوج -سی سخت 30سانتی متر، یاسوج -بابامیدان 30 سانتی متر، یاسوج -سمیرم 20 سانتی متر، داخل شهر سی سخت 10سانتی متر و داخل شهر یاسوج یک سانتی متر تا ساعت 19پنج شنبه 19 دی ماه بوده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 827

به "برف راه ارتباطی 50 روستای بویراحمد را مسدود کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برف راه ارتباطی 50 روستای بویراحمد را مسدود کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید