آنالیز نمای خارجی ویلا با معماری پیشرفته بهمراه چیدمان داخلی

به گزارش دیتاپد، نمای خارجی ویلا و ساختمان های مدرن امروزی دچار تحول شگرفی شده اند طوریکه اجرای آنها نیازمند استفاده همزمان از علم و تکنولوژی در معماری است. ویلایی که در این قسمت به معرفی آن خواهیم پرداخت برای یک مهندس مکانیک طراحی شده که شدیدا به وسایل تکنولوژیک و پیشرفته علاقه دارد، اما این خانه هدف ابتداییش فقط خلق خانه ای ساده برای گذراندن اوقات تعطیل و خوش گذرانی ها آخر هفته بوده که در نهایت به ساختمان یا بهتر است بگویم چیزی کاملا متفاوت تبدیل شد. در ابتدای ساخت این پروژه، مالک تنها دو خواسته از معمار پروژه داشت: اول اینکه سقف ویلا حتما صاف و شیب دار باشد تا مانند بسیاری از خانه های ویلایی با سقف شیروانی زاویه دار بنظر نیاید، و دوم اینکه اتاق های زیادی در فضای داخل قرار بگیرد. جالب است بدانید نقشه ریزی و برنامه فراوری این ساختمان 5 سال طول کشید و در نهایت بعداز 5 سال مشورت و مشاوره، خانه ای که در زیر مشاهده می کنید ساخته شد.

آنالیز نمای خارجی ویلا با معماری پیشرفته بهمراه چیدمان داخلی

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا باغ با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

همانطور که در عکس ها مشاهده می کنید بیشتر فضای کناری خانه از دیوارهای شیشه ای با زوایه ای مناسب استفاده شده است. دلیل اصلی وجود این پنجره های شیشه ای استفاده از طبیعت و منظره زیبای اطراف ویلا بوده که در عین حفظ حریم خصوصی نمای شگفت انگیزی از طبیعت را در اختیار ساکنین قرار میدهد. قسمت شمالی ویلا با دیواری پوشیده شده تا جلوی دید همسایه های شمالی را بگیرد اما درست در بالای همین قسمت پنل های کوچکی قرار گرفته که نور را به داخل می کشاند. اما قسمت جنوبی خانه کاملا باز است تا نمای طبیعت اطراف همواره کامل و بی نقص بنظر برسد.

سقف این خانه از آلیاژ ضد زنگ و بسیار مستحکم روی-تیتانیوم استفاده می نماید اما پروفیل پایین خانه از بتن عمل آوری شده به رنگ تیره ساخته شده که کاملا با رنگ درب گاراژ هماهنگ است. جالب است که در این قسمت یعنی ورودی گاراژ، سقف کاملا شیشه ای کار شده تا بعداز رانندگی در جاده های پر پیچ و خم آخر هفته، راننده با دیدن تصویر خودش و ماشینش در سقف، از زندگی خود لذت ببرد.

نمای خارجی ویلا

منبع: اتاق
انتشار: 13 آذر 1399 بروزرسانی: 13 آذر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 1445

به "آنالیز نمای خارجی ویلا با معماری پیشرفته بهمراه چیدمان داخلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز نمای خارجی ویلا با معماری پیشرفته بهمراه چیدمان داخلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید