بررسی ابعادحقوقی و ایمنی پاساژ علاءالدین

به گزارش دیتاپد، تهران (پانا) - در نشست هم اندیشی رؤسای کمیسیون شهرسازی و معماری وکمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران و شهردار منطقه 11 موضوعات حقوقی، ایمنی و شهرسازی پاساژ علاء الدین در شهرداری منطقه 11 بررسی شد.

بررسی ابعادحقوقی و ایمنی پاساژ علاءالدین

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 11، این نشست هم اندیشی با حضور مهدی عباسی، رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران، مهدی اقراریان، رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران و شهردار منطقه 11 در خصوص پیگیری موضوعات ایمنی، شهرسازی و حقوقی پاساژ علاء الدین برگزار شد.

در این نشست مهدی اقراریان رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران ضمن تأکید بر لزوم تأمین ایمنی ساختمان ها به منظور پیش گیری از وقوع حوادث، استفاده از راهکارهای قانونی در موضوعات مرتبط با شهرسازی را برای پیش گیری از وقوع حوادث حائز اهمیت دانست.

اقراریان با بیان این که موضوع ساخت دو طبقه اضافه بنا در پاساژ علاء الدین از طریق کمیسیون حقوقی و نظارت شورا در حال پیگیری است، افزود: از طریق قانون پیگیر تأمین ایمنی و مقاوم سازی ساختمان های نا ایمن هستیم تا استاندارد های لازم برای مجموعه های تجاری رعایت شود.

سید محمد موسوی شهردار منطقه 11، تأمین ایمنی در اماکن عمومی و ساختمان های نا ایمن منطقه را از اولویت های مدیریت شهری مطرح نمود و افزود: با تلاش های همکاران منطقه در این حوزه برای حفظ ایمنی شهروندان، ساختمان های نا ایمن شناسایی و اقدامات قانونی لازم در دست اقدام است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 13 بهمن 1400 بروزرسانی: 13 بهمن 1400 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 2098

به "بررسی ابعادحقوقی و ایمنی پاساژ علاءالدین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بررسی ابعادحقوقی و ایمنی پاساژ علاءالدین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید