بانک های چهارمحال و بختیاری ضمانت های زنجیره ای در تسهیلات مسکن را بپذیرند

به گزارش دیتاپد، معاون هماهنگی امور مالی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: بانک های عامل استان باید ضمانت های زنجیره ای در احداث طرح مسکن محرومان را بپذیرند.

بانک های چهارمحال و بختیاری ضمانت های زنجیره ای در تسهیلات مسکن را بپذیرند

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، الله کرم نصیری در نشست پیگیری طرح احداث 2 هزار و 440 واحد مسکونی ویژه محرومان چهارمحال و بختیاری تاکید نمود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان برای جذب سریع تر تسهیلات مرتبط با این طرح متقاضیان را در قالب گروه های 3 نفره به بانک معرفی کند.

وی اضافه کرد: براساس این طرح بانک های عامل چهارمحال و بختیاری موظفند در فرایند پرداخت تسهیلات به متقاضیان طرح احداث 2 هزار و 440 واحد مسکونی ویژه محرومان استان ضمانت زنجیره ای را هنگام مراجعه به شعب بانکی بپذیرند.

نصیری توضیح داد: مدیران بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری در شهرستان های 10 گانه استان به عنوان رابط این نهاد با بانک های عامل معرفی شوند.

وی یادآور شد: در این صورت فرایند تکمیل پفراینده و پرداخت تسهیلات به متقاضیان طرح احداث 2 هزار و 440 واحد مسکونی ویژه محرومان استان تسریع خواهد شد.

معاون هماهنگی امور مالی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: البته هم اینک همکاری بانک های عامل در فرایند پرداخت تسهیلات ویزه این طرح مطلوب است.

وی گفت: همکاری بیشتر بانک های عامل چهارمحال و بختیاری و پرداخت سریع تر تسهیلات طرح احداث 2 هزار و 440 واحد مسکونی ویژه محرومان استان فرایند تکمیل و بهره برداری از این طرح را شتاب می دهد.

نصیری تاکید نمود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری باید جذب سریع تر سهمیه استان در تسهیلات طرح احداث 2 هزار و 440 واحد مسکونی ویژه محرومان استان را سرعت بخشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز گفت: اجرای طرح احداث 2 هزار و 440 واحد مسکونی ویژه محرومان استان یکی از مهمترین طرح های دولت تدبیر و امید در راستای خدمات رسانی به مناطق کمترتوسعه یافته و غیربرخوردار به شمار می رود.

مجید نظری دهکردی توضیح داد: با اجرای این طرح علاوه بر خانه دار شدن 2 هزار و 440 خانوار محروم روستایی در چهارمحال و بختیاری اقدامات لازم در راستای احداث واحدهای مسکونی مقاوم در برابر حوادث غیرمترقبه صورت می گیرد.

وی یادآور شد: با این اقدام خسارت های احتمالی ناشی از وقوع حوادث غیرمترقبه به کمترین میزان ممکن خواهد رسید.

در فرایند اجرای طرح احداث 2 هزار و 440 واحد مسکونی ویژه محرومان چهارمحال و بختیاری 400 میلیون ریال تسهیلات بانکی ارزان قیمت با بازپرداخت 13 ساله و 250 میلیون ریال یاری بلاعوض به ازای هر واحد مسکونی پرداخت می گردد.

براساس نتایج سرشماری عمومی نفوس و مسکن 1395 چهارمحال و بختیاری 947 هزار و 763 نفر جمعیت دارد.

از این میزان جمعیت 36 درصد در بیش از 800 روستای چهارمحال و بختیاری ساکن هستند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 29 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 614

به "بانک های چهارمحال و بختیاری ضمانت های زنجیره ای در تسهیلات مسکن را بپذیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانک های چهارمحال و بختیاری ضمانت های زنجیره ای در تسهیلات مسکن را بپذیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید