بازی مهم و سختی برابر صنعت نفت آبادان داریم

به گزارش دیتاپد، به گزارش خبرنگاران، ظهر امروز نشست خبری محمدسعید اخباری، سرمربی ماشین سازی قبل از ملاقات با صنعت نفت آبادان در تبریز برگزار گردید.

بازی مهم و سختی برابر صنعت نفت آبادان داریم

اخباری در این نشست خبری با اشاره به اهمیت ملاقات تیمش برابر نفت آبادان گفت: پیروزی در این بازی از نان شب نیز برای ما واجب تر است، البته تیم نفت نیز تیم خوب و شایسته ای است.

وی با اشاره به اینکه فردا با یک تیم بسیار شایسته که تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه هستند بازی داریم، گفت: فردا محکوم به کسب سه امتیاز هستیم. این بازی یک ملاقات حساس برای ما است و بازیکنان می دانند که سه امتیاز را باید کسب نمایند.

سرمربی ماشین سازی تبریز سپس در مورد کادر فنی تیم آبادانی گفت: نفت آبادان و سرمربی این تیم شایسته جایگاهی که دارند، هستند.

وی با تاکید بر اینکه امیدوارم یک بازی خوب و جوانمردانه را ببینیم که همراه با پیروزی برای تیم ماشین سازی باشد، اضافه کرد: فردا برای ما یک روز حیاتی است. بازی های نفت آبادان را نیز دیده ایم، واقعاً هم در دفاع و هم در زمان حمله در همه خطوط خوب و شایسته هستند و تیم آبادانی بازیکنان جوان و با استعدادی دارد.

اخباری با اشاره به اینکه روی نقاط قوت و ضعف خودمان و همچنین تیم حریف کار نموده ایم، ادامه داد: هر دو تیم فوتبال خوبی بازی می نمایند و مطمئناً بازی خوبی از کار درخواهد آمد. ما هم برنامه هایی ویژه برای این بازی داریم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 فروردین 1400 بروزرسانی: 2 فروردین 1400 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 1660

به "بازی مهم و سختی برابر صنعت نفت آبادان داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی مهم و سختی برابر صنعت نفت آبادان داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید