اهدای محموله یاری های بشردوستانه واحد ایمنی هسته ای چین به ایران

به گزارش دیتاپد، واحد قانونی ایمنی هسته ای چین محموله ای از یاری های بشر محبت آمیز شامل 10 هزار لباس محافظتی قابل استفاده برای بیماران و کادر درمانی در شرایط ICU بعلاوه 4500 ماسک محافظتی و 10 مجموعه اکسیژن ساز به سازمان انرژی اتمی اهدا کرد.

اهدای محموله یاری های بشردوستانه واحد ایمنی هسته ای چین به ایران

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از اداره کل دیپلماسی عمومی و اطلاع رسانی سازمان انرژی اتمی، واحد قانونی ایمنی هسته ای چین (China Atomic Energy Authority) که تعامل نزدیکی با سازمان انرژی اتمی ایران در همکاری های صلح آمیز هسته ای دارد، محموله ای از یاری های بشر محبت آمیز شامل 10 هزار لباس محافظتی قابل استفاده برای بیماران و کادر درمانی در شرایط ICU بعلاوه 4500 ماسک محافظتی و 10 مجموعه اکسیژن ساز به این سازمان اهداء کرد.

این مجموعه اهدایی با همکاری وزارت امور خارجه و سفارت جمهوری اسلامی ایران در پکن امروز 28 اسفند تحویل گمرک فرودگاه امام خمینی شد.

سازمان انرژی اتمی ایران در آستانه سال نو و با درک شرایط جاری، اقلام فوق را به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور هدیه می نماید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 1019

به "اهدای محموله یاری های بشردوستانه واحد ایمنی هسته ای چین به ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهدای محموله یاری های بشردوستانه واحد ایمنی هسته ای چین به ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید