انجام مزایده خرید و مناقصه در سامانه ستاد

به گزارش دیتاپد، نماینده سامانه تدارکات الکترونیکی دولت در استان کرمانشاه گفت : در این سامانه مزایده خرید و مناقصه انجام می گردد .

انجام مزایده خرید و مناقصه در سامانه ستاد

به گزارش خبرنگاران از کرمانشاه، صیدی نماینده سامانه تدارکات الکترونیکی دولت در استان کرمانشاه با بیان اینکه در این سامانه مزایده خرید و مناقصه انجام می گردد گفت : بیش از 16 هزار 651 مورد معامله خرید به مبلغ 9500 میلیارد ریال در سامانه خرید ثبت شده است.

او درباره تعداد مناقصات صورت گرفته گفت : تا به امروز 2251 مورد مناقصه به مبلغ 61 هزار میلیارد ریال و 3526 مورد مزایده به مبلغ 12 هزار میلیارد ریال برگزار شده است.

او با بیان اینکه 7160 نفر تأمین نماینده در حوزه کالا و خدمات در استان وجود دارد اضافه کرد: 4401 مورد مزایده گر در استان ثبت نام نموده اند و از مردم درخواست می گردد برای انجام معاملات به سایت ستاد مراجعه نمایند و به صورت آنلاین و رایگان نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

صیدی با اشاره به اینکه تمام مزایده ها در استان به وسیله این سامانه صورت گرفته است اضافه کرد: دستگاه هایی که معاملات خود را در سامانه ستاد ثبت ننمایند متخلف محسوب می شوند و گزارش ماهانه به اداره کل بازرسی ارائه می گردد.

او با اشاره به اینکه تمامی معاملات دستگاه ها به وسیله این سامانه و به صورت الکترونیکی انجام می گردد ادامه داد: دستگاه های نظارتی استان شامل اداره کل بازرسی و دیوان محاسبات و دیگر دستگاه های نظارتی به صورت مستقیم به سامانه ستاد نظارت دارند.

او اضافه کرد: موارد قانونی بسیاری وجود دارد که به صراحت اعلام شده تمام مراحل معاملات باید در این سامانه انجام گردد .

د

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 19 دی 1400 بروزرسانی: 19 دی 1400 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 2072

به "انجام مزایده خرید و مناقصه در سامانه ستاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انجام مزایده خرید و مناقصه در سامانه ستاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید