امروز واریز یارانه نقدی خرداد 99؛ وام یک میلیونی کرونا کی واریز می گردد؟

به گزارش دیتاپد، سومین مرحله یارانه نقدی سال 99 سه شنبه 20 خرداد ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز گردد.

امروز واریز یارانه نقدی خرداد 99؛ وام یک میلیونی کرونا کی واریز می گردد؟

بنابراین، یک صد و دوازدهمین مرحله یارانه نقدی ساعت 24 روز سه شنبه 20 خرداد ماه 99 به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت خواهد شد.

لازم به ذکر است که مبلغ یارانه دریافتی هر یک از مشمولان دریافت یارانه نقدی همانند ماه های گذشته 45 هزار و 500 تومان است.

لازم به ذکر است؛ بحث پرداخت یارانه نقدی و مبلغ آن با یارانه معیشتی ارتباطی ندارد و هرکدام در زمان مربوط به خود پرداخت می شوند.

وام یک میلیون تومانی کرونا کی واریز واریز می گردد؟

از جمله سیاست های حمایتی دولت در امسال پرداخت وام یک میلیون تومانی کرونا بود که مقرر شد به 24 میلیون سرپرست خانوار پرداخت گردد.

برای دریافت این وام سرپرست خانوار باید با سیم کارتی که به نام خودش است کد ملی خود را به شماره 6369 ارسال کند.

در اردیبهشت ماه برای 20 میلیون و 184 هزار و 368 سرپرست خانوار که پیامک ثبت درخواست آن ها تایید شد تسهیلات یک میلیون تومانی کرونا پرداخت شد.

متقاضیان تا روز دهم خرداد ماه فرصت داشتند که کد ملی خود را ارسال نمایند.

به گفته سخنگو ستاد تسهیلات کرونا، وام یک میلیون تومانی کسانی که کد ملی خود را ارسال نموده اند در روز 22 خرداد ماه واریز می گردد.

آغاز واریز وام مشاغل

مدیرکل سیاست گذاری و توسعه اشتغال وزارت کار در تبادل نظر با تجارت نیوز از آغاز پرداخت وام مشاغل در دهه سوم خرداد ماه اطلاع داد.

علاءالدین ازوجی در این خصوص گفت: اطلاعات متقاضیان وام مشاغل که در سامانه کارا در حال ثبت است، به تدریج به دستگاه های اجرایی فرستاده می گردد و سازمان های مربوطه سه روز مهلت دارند که اطلاعات این متقاضیان شامل مجوز، فعال بودن و… را آنالیز می نماید.

بنابر این اظهارات اگر اطلاعات بنگاه از سوی اداره مربوطه تایید گردد به بانک ها ارسال می گردد؛ در این مرحله اطلاعات کارفرما و خویش فرما و میزان وام درخواستی از سوی بانک ها آنالیز و وام پرداخت می گردد.

کارفرمایانی از 13 رسته شغلی اعلامی وزارت کار که مدارک خود را کامل نموده اند و از سوی سازمان مربوطه نیز تایید شوند، با آغاز دهه سوم خرداد ماه این وام را دریافت می نمایند.

بر این اساس بنگاه هایی که به اجبار تعطیل شده اند به ازای هر فرد بیمه شده 16 میلیون تومان خواهد بود و برای واحد های کسب وکاری که تعطیل نشده اند به ازای هر فرد شاغل به کار 12 میلیون تومان تسهیلات پرداخت خواهد شد.

منبع: فرارو
انتشار: 17 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 1203

به "امروز واریز یارانه نقدی خرداد 99؛ وام یک میلیونی کرونا کی واریز می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امروز واریز یارانه نقدی خرداد 99؛ وام یک میلیونی کرونا کی واریز می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید