بازسازی آپارتمان: اعلام آمادگی شرکت های ایرانی برای مشارکت در بازسازی منطقه ها تازه آزاد شده

به گزارش دیتاپد، تهران (پانا) - شاهین مصطفی یف معاون نخست وزیر جمهوری آذربایجان و رییس کمیسیون مشترک همکاری های مالی این کشور با جمهوری اسلامی ایران که برای ملاقات کاری یک روزه به تهران سفر نموده است عصر امروز با حسین امیر عبداللهیان وزیر امورخارجه کشورمان ملاقات و درباره آخرین تحولات منطقه قفقاز و همکاری های دوجانبه گفتگو و گفتگو کرد.

بازسازی آپارتمان: اعلام آمادگی شرکت های ایرانی برای مشارکت در بازسازی منطقه ها تازه آزاد شده

جهت دریافت خدمات بازسازی آپارتمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، امیرعبداللهیان در این ملاقات با ابراز خرسندی از فرایند رو به توسعه مناسبات تجاری فی مابین و پیوندهای عمیق دوملت، آزادسازی اراضی جمهوری آذربایجان را زمینه ساز شروع فصل نوین در مناسبات مالی دو کشور خواند و بر لزوم بهره گیری از ظرفیتهای مالی طرفین در حوزه های تجارت، حمل و نقل، انرژی و گردشگری تاکید نمود.

وزیر امور خارجه کشورمان بعلاوه با اشاره به توانمندی های جمهوری اسلامی ایران، آمادگی شرکت های ایرانی برای مشارکت در بازسازی منطقه ها تازه آزاد شده را گفت و با استناد به موفقیت های دو کشور در زمینه واکسیناسیون، بر لزوم تسهیل مراودات اتباع طرفین و برقراری مجدد پروازها میان دو کشور تاکید نمود.

امیر عبداللهیان در بخش دیگری با اشاره به موضع دائمی جمهوری اسلامی ایران در حمایت از تمامیت ارضی کشورها بر تغییر ناپذیری مرزهای بین المللی درمنطقه تاکید نمود.

معاون نخست وزیر جمهوری آذربایجان نیز در این ملاقات با ابراز خرسندی از ملاقاتهای سازنده خود با وزرای نفت و راه و شهرسازی جمهوری اسلامی ایران، از نزدیک بودن دو کشور به توافقات تاریخی در حوزه های نفت، گاز و حمل و نقل اطلاع داد.

وی همچنبن با تاکید بر نقش سازنده وزیران امور خارجه دو کشور در عبور از تنش های اخیر، از برگزاری اجلاس کمیسیون مشترک همکاری های مالی دو کشور در اوایل سال میلادی آینده اطلاع داد.

شاهین مصطفی یف در بخش دیگری با اشاره به افزایش مبادلات تجاری طرفین از ابتدای سال 2021 ، افزایش 22 درصدی مبادلات تجاری در دوران پاندمی را نشانگر مناسبات محبت آمیز و ظرفیت های مالی طرفین عنوان کرد.

دو طرف بعلاوه درخصوص اجلاس پیش روی سران اکو و اسناد توافقات فی مابین رایزنی کردند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 29 آذر 1400 بروزرسانی: 29 آذر 1400 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 2050

به "بازسازی آپارتمان: اعلام آمادگی شرکت های ایرانی برای مشارکت در بازسازی منطقه ها تازه آزاد شده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی آپارتمان: اعلام آمادگی شرکت های ایرانی برای مشارکت در بازسازی منطقه ها تازه آزاد شده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید