استقلال فقط روی کاغذ شانس قهرمانی دارد

به گزارش دیتاپد، به گزارش خبرنگاران، علی کریمی پس از پیروزی 4 بر 2 تیمش برابر استقلال خوزستان اضافه نمود: باید زودتر از دقایق انتهای پیروز می شدیم اما متأسفانه گلهای بدی دریافت کردیم ولی توانستیم در لحظات آخر دو گل دیگر به استقلال خوزستان بزنیم و این بازی را با پیروزی به انتها برسانیم.

استقلال فقط روی کاغذ شانس قهرمانی دارد

وی تاکید نمود: ما با شکست برابر پدیده قهرمانی را از دست دادیم. اگر چه هنوز بر روی کاغذ شانس داریم ولی بعید می دانم چنین اتفاقی رخ دهد.

هافبک استقلال در پاسخ به این پرسش که نظر شما در مورد برکناری شفر چیست، گفت: من بازیکن هستم و حق اظهارنظر ندارم، چه شفر و چه مجیدی و یا هر کس دیگری که به عنوان سرمربی مشغول بکار گردد برای ما قابل احترام است و ما باید تنها به بازی کردن و موفقیت برابر حریف فکر کنیم. بنابراین این کار به مدیریت تیم مربوط می گردد. این کار به مدیریت مربوط می گردد و ما نمی توانیم در این خصوص اظهارنظر کنیم.

کریمی در مورد دیدار روز دوشنبه استقلال برابر الدحیل گفت: بازی سختی در پیش داریم. ما به طور حتم هم الدحیل و هم العین را باید شکست دهیم تا بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم و این موفقیت جز با حمایت طرفداران میسر نخواهد بود.

هافبک استقلال در انتها گفت: از همه طرفداران عذرخواهی می کنیم که نتوانستیم قهرمانی را برای آنها بدست بیاوریم اما امیدواریم در برابر الدحیل ما را تنها نگذارند تا بتوانیم به یاری آنها به مرحله بعد لیگ قهرمانان صعود کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 210

به "استقلال فقط روی کاغذ شانس قهرمانی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال فقط روی کاغذ شانس قهرمانی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید