از طرفداران سپاهان عذر خواهی می کنم

به گزارش دیتاپد، به گزارش خبرنگاران، ابراهیم صادقی شامگاه آدینه پس از تساوی در برابر طلایی پوشان در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: برای تیم جوانی مثل ما، بازی در برابر سپاهان سخت است اما خوشبختانه پیروز شدیم یک امتیاز سخت و حساس را از این تیم بگیریم؛ ما در نیمه نخست عملکرد خوبی داشتیم اما در نیمه دوم بیشتر دفاع کردیم.

از طرفداران سپاهان عذر خواهی می کنم

وی تیم خود را نیازمند اعتماد به نفس بیشتری توصیف کرد و اضافه نمود: باید در برابر سپاهان به فکر ضد حمله باشیم؛ جوانان ما با یاری بزرگترها عملکرد بسیار خوبی داشتند و تنها باید اعتماد به نفس بیشتری داشته باشیم.

سرمربی سایپا در واکنش به اعتراض طرفداران سپاهان به اتلاف وقت بازیکنان سایپا بیان داشت: گاهی طرفداران سپاهان نسبت به اتلاف وقت بازیکنان ما معترض بودند و من خودم نیز این سبک بازی را نمی پسندم و اگر باعث ناراحتی طرفداران سپاهان شده من عذرخواهی می کنم.

وی در پاسخ به پرسشی پیرامون عملکرد سینوسی تیم سایپا اضافه نمود: تیم ما جوانترین تیم لیگ است و 13 بازیکن رده امید داریم که می توانند سهمیه ما در تیم ملی امید باشند؛ ما چند بازیکن اصلی خود را از دست داده و باید منتظر باشیم تا تیممان شکل اصلی خود را پیدا کند.

صادقی ابراز داشت: ما هواداری نداریم حال آنکه تیم هایی مثل سپاهان و تراکتورسازی از حمایت یک استان و منابع اقتصادی برخوردارند.؛ ما بایستی برای تیم های ملی بازیکن بسازیم و به دنبال این هدف باشیم و چه اشکالی دارد که بازیکنان ما بیایند و برای تیم سپاهان که در لیگ قهرمانان آسیا بازی می نماید بازی نمایند؟.

وی پیرامون شکست سنگین تیمش در برابر استقلال در هفته پیش خاطر نشان کرد: ما هفته پیش در برابر استقلال در نیمه دوم 2 اشتباه مرتکب شدیم و چهار گل دریافت کردیم اما در نیمه نخست بازیی خوبی از خود به نمایش گذاشتیم؛ من معتقدم باید به جوانان فرصت داد و اگر قرار است این بازیکنان آب دیده شوند بهتر است این اتفاق در سایپا بیافتد.

سرمربی سایپا اضافه نمود: ما باید این بازیکنان را حفظ کنیم و صبر کنیم تا تیم مان ثبات خود را به دست آورد و اگر این اتفاق رخ بدهد ما سه فصل دیگر تیم بسیار خوبی خواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 532

به "از طرفداران سپاهان عذر خواهی می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از طرفداران سپاهان عذر خواهی می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید