ادعای رسمی تیم امنیتی مدیرعامل آمازون: یک نهاد دولتی در ماجرای طلاق و تهدید جف بیزوس نقش دارد

به گزارش دیتاپد، بر اساس گزارشی که توسط واشنگتن پست منتشر شده است، به نظر می رسد حداقل یک نهاد دولتی در ماجرای طلاق و تهدید جف بیزوس مدیرعامل آمازون نفش دارد.

ادعای رسمی تیم امنیتی مدیرعامل آمازون: یک نهاد دولتی در ماجرای طلاق و تهدید جف بیزوس نقش دارد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، روزنامه نگار واشنگتن پست، مانوئل روینگ فرانزیا، می گوید جف بیزوس و تیم امنیتی او معتقدند که ردپای نهادهای دولتی ایالات متحده در ماجرای طلاق بیزوس دیده می گردد.

این نظرات ساعاتی پس از آن پخش می گردد که بیزوس در بیانیه ای اعلام نموده بود از سوی یک نشریه تهدید شده است که اگر دست از تحقیقات خود بر ندارد عکس های خصوصی و برهنه وی منتشر می گردد. نشنال اینکوایرر؛ یعنی نشریه ای که جف بیزوس را تهید نموده است، نخستین نشریه ای بود که خبر خیانت جف بیزوس به همسرش مک کینزی و ارتباط او با لورن سانچز را افشا کرد.

اکنون محققان و کارآگاهان سایبری جف بیزوس نیز رسما تایید نموده اند که حداقل یک نهاد دولتی مسئول دسترسی و نشت پیغام های متنی خصوصی بین مدیر عامل آمازون و لورن سانچز است.این نشت پیغام ها از آن جهت حائز اهمیت است که منجر به جدایی بیزوس و همسرش پس از 25 سال زندگی مشترک شده است.

بر اساس گزارش ها، تیم امنیتی بیزوس معتقدند کل این درام در زندگ بیزوس از هک اطلاعات تلفن همراه بیزوس ناشی می گردد که آن هم توسط بعضی نهادهای امنیتی و دولتی صورت گرفته است. طی ههفته گذشته نیز گمان زنی ها حکایت از آن داشت که مسائل سیاسی در این ماجرا نقش داشته اند.

یکی از نظریه ها این است که ناشر نشنال اینکوایرر یا شاید شخصی خارج از دولت این متون را در کوشش برای نشان دادن حمایت از دونالد ترامپ منتشر نموده است.بیزوس در یک پست وبلاگی مدعی شده که تهدید به انتشار عکسهای خصوصی خود شده است مگر این که پژوهش ها را متوقف کند.

منبع: انتخاب
انتشار: 21 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 154

به "ادعای رسمی تیم امنیتی مدیرعامل آمازون: یک نهاد دولتی در ماجرای طلاق و تهدید جف بیزوس نقش دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای رسمی تیم امنیتی مدیرعامل آمازون: یک نهاد دولتی در ماجرای طلاق و تهدید جف بیزوس نقش دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید