اجرای به اصفهان رو در ارکستر نوجوانان و جوانان

به گزارش دیتاپد، خبرنگاران/اصفهان گروه ارکستر نوجوانان و جوانان اصفهان، به رهبری پویا ولی خانی، امشب در سالن سیتی سنتر تعدادی از قطعات کلاسیک دنیا را به همراه قطعه به اصفهان رو اجرا می نمایند.

اجرای به اصفهان رو در ارکستر نوجوانان و جوانان

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام با یکی از بهشت های روی زمین اشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

رهبر ارکستر نوجوانان و جوانان اصفهان، ضمن اعلام این خبر به خبرنگاران گفت: گروه ارکستر نوجوانان و جوانان ایران پیش تر در تهران پایه گذاری شده بود و از 16 شهریور سال 1397، ما نیز بر آن شدیم که به منظور پرورش نوجوانان و جوانانمان و همچنین برای رشد موسیقی اصفهان، گروه ارکستر نوجوانان و جوانان اصفهان را تشکیل بدهیم.

پویا ولی خانی توضیح داد: میانگین سنی اعضای 90 نفرۀ این گروه ارکستر، بین هشت تا 20 سال است که در چهار قسمت سازهای زهی، بادی چوبی، بادی برنجی و کوبه ای نوازندگی می نمایند.

وی با اشاره به اجرای این گروه ارکستر در سالن سیتی سنتر گفت: ارکستر نوجوانان و جوانان اصفهان، 15 آذرماه رأس ساعت 20:30 به همراه تعدادی از نوازندگان بادی ارکستر سمفونیک، آثاری از موتسارت، بتهوون، شووستاکوییچ، رامین جوادی، جیمز هورنر، جان ویلیامز، ژوزف گوسک و ... را اجرا خواهد نمود.

ولی خانی یادآور شد: به مناسبت هفته نکوداشت اصفهان در آذرماه، قطعه به اصفهان رو با تنظیم حمید خلیفه سلطانی نیز در این کنسرت اجرا خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 بهمن 1398 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 623

به "اجرای به اصفهان رو در ارکستر نوجوانان و جوانان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای به اصفهان رو در ارکستر نوجوانان و جوانان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید