ائتلاف سعودی کشتی حامل شش تبعه ایرانی را توقیف کرد

به گزارش دیتاپد، خبرنگاران : ائتلاف سعودی کشتی حامل شش تبعه ایرانی و یک پاکستانی را در سواحل المهره واقع در شرق یمن توقیف کرد.

ائتلاف سعودی کشتی حامل شش تبعه ایرانی را توقیف کرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از تسنیم، نیروهای گارد ساحلی استان المهره واقع در شرق یمن با هماهنگی ائتلاف سعودی اقدام به توقیف یک کشتی حامل شش دریانورد ایرانی و یک پاکستانی کردند.

یک منبع امنیتی وابسته به ائتلاف سعودی مدعی شد که این افراد قصد داشتند 730 کیلوگرم مواد مخدر را از راه دریایی به استان المهره قاچاق نمایند.

منبع مذکور تاکید نمود که پرونده 7 دریانورد (6 ایرانی و یک پاکستانی) به منظور انجام تحقیقات و بازپرسی از آنها به دادستانی استان المهره ارجاع داده شد.

فهد کفاین وزیر شیلات دولت مستعفی یمن یمن نیز روز چهارشنبه گذشته در توئیتی مدعی شد که یک فروند کشتی ماهیگیری متعلق به ایران به دلیل صید غیرقانونی در حریم آبی این کشور توقیف شده است.

عربستان بارها در اتهاماتی واهی علیه ایران ادعا نموده که این کشور به وسیله این کشتی ها برای یمن سلاح می فرستد؛ اتهاماتی که نه تنها مقامات ایرانی، بلکه مسئولان یمنی هم آن را رد نموده اند.

همزمان، سخنگوی ائتلاف سعودی مدعی شد که دیشب (آدینه شب) یک فروند بالگرد انتحاری که از یمن به سمت عربستان به پرواز در آمده بود، هدف نهاده شد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 23 آذر 1399 بروزرسانی: 23 آذر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 1466

به "ائتلاف سعودی کشتی حامل شش تبعه ایرانی را توقیف کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ائتلاف سعودی کشتی حامل شش تبعه ایرانی را توقیف کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید