آمار قربانیان ویروس کرونا در ایتالیا به 5500 نفر رسید

به گزارش دیتاپد، منابع دولتی در ایتالیا از افزایش شمار قربانیان ویروس کرونا (بیماری کووید-19) در این کشور به حدود 5500 نفر خبر دادند.

آمار قربانیان ویروس کرونا در ایتالیا به 5500 نفر رسید

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، آژانس دفاع غیرنظامی ایتالیا روز یکشنبه اظهار داشت تعداد قربانیان ویروس کرونا در این کشور به 5476 نفر افزایش یافته است.

بر اساس آخرین آمارهای اعلام شده از سوی این نهاد دولتی، طی 24 ساعت گذشته 651 نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در ایتالیا جان خود را از دست داده اند.

آژانس دفاع غیرنظامی ایتالیا شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور را نیز بیش از 59 هزار نفر اعلام نموده است. در 24 ساعت گذشته 5560 فرد مبتلا به ویروس کرونا در ایتالیا شناسایی شده اند.

ایتالیا بیشترین آمار قربانیان ویروس کرونا در دنیا را به خود اختصاص داده است. این کشور روز پنج شنبه از لحاظ آمار قربانیان ویروس کرونا، از چین که در رسانه های غربی به عنوان مبدأ شیوع کرونا معرفی می گردد نیز پیش افتاد.

بر اساس آخرین آمارهای رسمی، شمار قربانیان ویروس کرونا در ایتالیا اکنون حدود 68 درصد بالاتر از تعداد قربانیان این ویروس در چین است.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 1028

به "آمار قربانیان ویروس کرونا در ایتالیا به 5500 نفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار قربانیان ویروس کرونا در ایتالیا به 5500 نفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید