آمار بیماران دزفول روز به روز بیشتر می گردد ، کمبود اکسیژن در بیمارستان عظیم دزفول

به گزارش دیتاپد، خبرنگاران/خوزستان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: آمار بیماران دزفول روز به روز در حال افزایش است و از توان پاسخگویی ما فراتر رفته است؛ تخت خالی برای بیماران نداریم و بلافاصله به جای هر بیماری که ترخیص می گردد، بیمار دیگری بستری می گردد.

آمار بیماران دزفول روز به روز بیشتر می گردد ، کمبود اکسیژن در بیمارستان عظیم دزفول

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

دکتر عبدالکریم فیروززاده در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به شرایط شیوع ویروس کرونا در دزفول، اظهار کرد: شرایط شهر خوب نیست؛ با وجود اینکه با حداکثر توان در حال ارائه خدمت هستیم اما توان، محدود است.

وی اضافه کرد: با پیک سنگینی روبرو هستیم. پیک های قبلی در دو سه ماه جمع می شد اما سه ماه از این پیک می گذرد و هنوز حتی به قله پیک نرسیده ایم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول توضیح داد: آمار بیماران دزفول روز به روز در حال افزایش است و از توان پاسخگویی ما فراتر رفته است؛ تخت خالی برای بیماران نداریم و بلافاصله به جای هر بیماری که ترخیص می گردد، بیمار دیگری بستری می گردد و به زحمت شرایط را مدیریت می کنیم.

فیروززاده اعلام کرد: نمودارها و آمارها نشانگر شیب تند موارد ابتلا است و این فرایند در روزهای آینده نیز ادامه خواهد داشت اما با این شرایط نیز هنوز عده ای در سطح شهر پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی نمایند.

وی گفت: از سال گذشته تا به امروز یک هزار و 200 لیتر ظرفیت فراوری اکسیژن بیمارستان گنجویان را افزایش داده ایم و فکر می کردیم در این پیک، مسئله ای از لحاظ اکسیژن نداشته باشیم اما تعداد زیاد بیماران و شدت بیماری موجب شده که در تامین اکسیژن با مشکل روبرو شویم و به سختی در حال تامین اکسیژن مورد احتیاج بیماران هستیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 25 اردیبهشت 1400 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 1759

به "آمار بیماران دزفول روز به روز بیشتر می گردد ، کمبود اکسیژن در بیمارستان عظیم دزفول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار بیماران دزفول روز به روز بیشتر می گردد ، کمبود اکسیژن در بیمارستان عظیم دزفول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید